VEEL GESTELDE VRAGEN
Ik ben hier voor het eerst, hoe kan ik bestellen?
Je kunt als gast en als terugkerende klant bestellen. (Tijdens het betaalproces geef je dit aan) Met je persoonlijke account kun je snel bestellen, je persoonlijke gegevens beheren, bestellingen inzien en de status volgen. Je persoonlijke gegevens worden niet verstrekt aan derden.
Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?
Bij ieder artikel zie je de beschikbare maten. Als je maat er niet bij staat, kun je naar de eventuele levertijd informeren door ons te mailen. Je ontvangt dan via de mail een bericht zodra de gewenste maat weer voorradig is.
Hebben jullie ook een winkel?
Ja zeker. Je vind ons op Pieter Nieuwlandstraat 3 in Utrecht
Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?
Voor het bepalen van de juiste maat kun je de maattabellen raadplegen. Je vind ze hier. De maattabellen geven een goede indicatie van de maat, maar dit kan per merk en artikel afwijken. Als de maatvoering van een artikel veel afwijkt, dan wordt dat bij de informatie over het artikel apart vermeld. Indien je twijfelt over je maat, neem dan gerust contact met ons op. Dit kan per e-mail of telefonisch: 030 7370048.
Kan ik een geplaatste bestelling nog wijzigen of annuleren?
Dat kan. Neem dan direct contact met ons op. Dit kan per e-mail of telefonisch: 030 7370048.
Kan ik afgeprijsde artikelen ook ruilen of retourneren?
Alle artikelen kun je gewoon ruilen en/of retourneren. Dat geldt ook voor de afgeprijsde artikelen.
Moet ik verzendkosten betalen?
De verzendkosten binnen Nederland zijn standaard € 3,95 per zending. Buiten Nederland is dat € 19,95.
Betaal ik verzendkosten voor het ruilen of retourneren van mijn bestelling?
De verzendkosten voor ruilen en retour zijn voor eigen rekening. Je dient het pakket te frankeren. Kijk onder RUILEN EN RETOURNEREN
Wat is de levertijd?
De levertijd van je bestelling is na betalingsbevestiging 1 tot 3 werkdagen. Indien de bestelde artikelen voorradig zijn, dan worden bestellingen, mits besteld voor 16.00 uur, doorgaans dezelfde dag nog verzonden. Het kan echter voorkomen dat een artikel incidenteel niet voorradig of leverbaar is. In dit geval nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op. Pakketten worden verzonden via PostNL en door de bezorger bij je aangeboden. PostNL levert meestal de volgende werkdag.
Wat gebeurt er als ik niet thuis ben om het pakket in ontvangst te nemen?
Je bestelling wordt thuisbezorgt door PostNL. PostNL bezorgt 6 dagen in de week. Indien je niet thuis bent, zal de postbode het pakket een dag later opnieuw aanbieden. Mocht je bij deze tweede bezorging ook niet thuis zijn, dan kun je het pakket bij het postkantoor ophalen. Je ontvangt dan in de brievenbus een bericht waarop staat waar je het pakket kunt afhalen. Hiervoor heb je 3 weken de tijd.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het afhalen van bestellingen is mogelijk in onze winkel. Als je wilt afhalen kun je dit kenbaar maken tijdens de bestelprocedure. Zodra je bestelling klaar staat voor verzending dan nemen wij contact met u op voor het maken van een afspraak. Je kunt dan aangeven wanneer je de bestelling wilt afhalen.
Kan ik op een ander adres laten bezorgen?
Het is mogelijk om op een ander adres te laten bezorgen. Je kunt een ander afleveradres vastleggen in de gegevens van je account. Het afleveradres kan ook direct worden aangepast tijdens het plaatsen van je bestelling. De gewijzigde gegevens worden dan direct in je accountgegevens opgeslagen.
Hoe kan ik mijn artikel omruilen?
Indien je de bestelling wilt omruilen voor andere artikelen, dan kun je het pakket retourneren. In het retourpakket dient altijd een retourbon te zijn bijgevoegd, die kun je downloaden onder RUILEN EN RETOURNEREN.
Op deze retourbon kun je aangeven welke artikelen je retourneert en welke je wilt ontvangen. Nadat wij het retourpakket hebben ontvangen, wordt de beschikbaarheid van de gewenste artikelen gecontroleerd. Indien niet alles leverbaar is, nemen wij contact met je op. Indien je de beschikbaarheid van de gewenste artikelen wilt weten, voordat je het pakket retourneert, neem dan eerst even contact met ons op om teleurstelling te voorkomen. Je ruiling wordt in de meeste gevallen behandeld en verstuurd op dezelfde dag dat wij het retourpakket ontvangen, indien er geen prijsverschillen zijn. Als je nog moet bijbetalen dan ontvang je daarover eerst bericht van ons per e-mail.
Hoe lang is de zichttermijn?
Nadat je de bestelling hebt ontvangen, geldt een zichttermijn van 14 dagen. Mocht je de bestelling niet willen behouden, dan kun je de artikelen binnen deze termijn altijd retourneren. Voor uitgebreide informatie en voorwaarden voor het ruilen en retourneren van uw bestelling verwijzen wij je naar
RUILEN & RETOURNEREN